Alla inlägg den 5 maj 2009

Av gurun - 5 maj 2009 22:28

som någon annan undrade om jag vet något om öjaby eller hör något? kan säga att lite har jag hört o vet men trodde på mycket mer, de har ingen egen hemsida och de är inget vidare drag runt öjaby nu.....


förstår om deras nummer ett är att behålla stommen för de har redan ett mycket bra div.4 lag men tror det krävs någon riktigt bra back nu när gamla växjöliraren Eddie larsson som va oerhört viktig för öjaby när han va med förra året....vad hände när han blev skadad?.....stort ras....


Vet att öjaby ville starkt ha och räknade med både Pär Nilsson som gick tillbaka till väckelsång och Eric Wickell som gick till Ingelstad.....i fallet wickell va det dock att de ville ha honom som målvakt....

Ryktas om att någon/några killar från rottne är påväg....vet dock inte va de finns att hämta där....

Eftersom växjö vipers verkar tappar fruktansvärt mycket bra spelare till nästa säsong så kan dock öjaby få släppa upp ett par för blir de som de lutar åt tappar vipers hela stommen förutom kapten gustavsson och ena brodern gustafsson....lär bli guld värt i ett lag som bara värvar unga killar från lägre divisioner såhär långt... Dock lämnar de som ja vet är påväg bort kan man glömma allsvenskan.....

Verkar dock som tränaren i öjaby som är ingen mindre än en av bröderna gustafsson blir kvar, efter att ha misslyckats 3-4 år i rad med ett lag som på pappret borde spela högre upp.....jovisst ska man ha tålamod men finns det ingen gräns? trodde det va hög prio för växjö och få upp öjaby...



Jaja, de va väl de ja hade om öjaby.....får se om de infriar förväntningarna denna gång.....


Av gurun - 5 maj 2009 22:20

Ojdå de va ett känsligt ämne för gnällebo och 105 stycken har skrivit något i stil med "Nu har du ingen koll" eller "Så är det inte".......Nehe men men goddag yxskaft varför skriver ingen hur det är då om jag har så himla fel??

Inte någon av er alla som säger hur de ligger till utan bara säger att det inte är så och jag kan försäkra er om att endel av detta kommer från grymt säkra källor så ja tror de mer är att ni kommenterar med hjärtat istället för hjärnan......

Och de är säkert så att inte allt av det jag skriver stämmer men sådant skiter ja fullständigt i och de hade ni vetat om ni läst presentationen av bloggen...jag skriver vad jag hör/tror/vet sen är det inte mer med det.


Men som någon med ett iq över 5 skrev....den som lever får se =)


Kan ju säga att ni som skrev att jag inte har ETT rätt i det jag skrev om gnällebo kan ju gräva ner er för isåfall önsketänker ni och har betydlit sämre källor än mig.....

Presentation

Omröstning

Vad saknar man mest i dessa lägre serier?
  Intresse, för dålig bevakning av massmedia som exempel.
 Matcharrangemang av klubbarna ska vara bättre så det blir lite drag kring matcherna
 Publiken!
 Seriösa föreningar och lag
 Fina idrottshallar!
 Bättre domare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Diskutera och läs i gästboken här!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards