Alla inlägg den 4 maj 2009

Av gurun - 4 maj 2009 20:47

Jovisst har jag lite skvaller om lessebo eller gnällebo som de numera heter....(eller?)


A.S som kom från carlshamn inför denna säsongen står inte med bland de som ska fundera på nytt kontrakt till nästa säsong och lär redan berättat att han lämna....nystartade klubben rävemåla snackas de om...


O.N Legenden själv har många alternativ, ryd vet jag har ryckt i han och även här ska rävemåla vara ett alternativ...kanske inte så konstigt då till och med denna man börjar bli till åren....


J.A Som ja skrivit innan är lyckeby mycket intresserade, men mycket måste lösa sig för flytt.....något säger mig dock att denna kille inte spelar i gnällebo vilket fall nästa säsong....


H.F Står med på truppen på gnällebo hemsida men vad jag hört är inget klart....då slog mig att väckelsångs två första hemvändare heter bohlander och Pär nilsson....Folkesson har starka band till denna by så något säger mig att denna man funderar just nu på att gå samma väg som de två nämnda....



enjoy

Presentation

Omröstning

Vad saknar man mest i dessa lägre serier?
  Intresse, för dålig bevakning av massmedia som exempel.
 Matcharrangemang av klubbarna ska vara bättre så det blir lite drag kring matcherna
 Publiken!
 Seriösa föreningar och lag
 Fina idrottshallar!
 Bättre domare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Diskutera och läs i gästboken här!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards