Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

jasså?

Av gurun - 5 maj 2009 22:20

Ojdå de va ett känsligt ämne för gnällebo och 105 stycken har skrivit något i stil med "Nu har du ingen koll" eller "Så är det inte".......Nehe men men goddag yxskaft varför skriver ingen hur det är då om jag har så himla fel??

Inte någon av er alla som säger hur de ligger till utan bara säger att det inte är så och jag kan försäkra er om att endel av detta kommer från grymt säkra källor så ja tror de mer är att ni kommenterar med hjärtat istället för hjärnan......

Och de är säkert så att inte allt av det jag skriver stämmer men sådant skiter ja fullständigt i och de hade ni vetat om ni läst presentationen av bloggen...jag skriver vad jag hör/tror/vet sen är det inte mer med det.


Men som någon med ett iq över 5 skrev....den som lever får se =)


Kan ju säga att ni som skrev att jag inte har ETT rätt i det jag skrev om gnällebo kan ju gräva ner er för isåfall önsketänker ni och har betydlit sämre källor än mig.....

 
 
Ingen bild

la

10 maj 2009 08:57

mer info om lessebo tack

 
Ingen bild

Lessebo Goif Innebandy

20 maj 2009 14:31

Tycker din idé med blogg om div.4 är god och inget fel med det.
Men verbala påhopp är fan inte rätt!

På tal om dina säkra källor, så vet jag inte vad du har för kanaler in.

Men som spelare för "gnällebo" så anser jag att jag har väldigt mycket bättre koll än dig!

 
Ingen bild

En som vill vara anonym =)

20 maj 2009 23:15

Backen Johan Andersson i Lessebo velar mellan Lessebo och något div 3 lag? Ja! Forwarden Ola Nygren Halv velade till Ryd? Ja! Forwarden/Backen Anton Svensson Osäker? Ja!
Även hört nått litet rykte ang Tränarn Folkesson som aldrig har lyckats sitta still i småland? Ja! Denna info har jag blivit delgiven utan denna blogg =P så lite koll har han allt! Synd bara att man aldrig får reda på vem du är som bloggar? Personligen så gissar jag på att du är ifrån blekinge? =)

 
Ingen bild

skalman

21 maj 2009 21:27

Att Ola Nygren skulle lämna Lessebo är lika troligt som en tsunami i Rottnen.

 
Ingen bild

Inte så stor koll

26 maj 2009 00:35

Johan Andersson har inte spelat back iår han spelar center, så den stora kollen verka du ändå inte ha eller?

 
Ingen bild

Haha

26 maj 2009 19:40

*Av inte så stor koll* Verkar vara ifån Lessebo, Och jag börjar förstå varför ni kallas Gnällebo! Kram på dig! =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gurun - 26 november 2009 23:13

Börjar lugna ner sig nu med grejjerna i mitt liv som gjort att ja inte riktigt kunnat koncentrera mig på denna bloggen så mycket sista tiden men nu är det på uppgång igen känner jag och nu har jag sug igen!   Kort analys om förra omgången först.....

Av gurun - 20 november 2009 16:11

Södra serien. Nybro - Fliseryd  4-7 Fliseryd har ett bra lag med rejäl spets, nybro saknar spetsen men är starka hemma så skulle kunna störa men jag tror inte de räcker. Färjestaden - Borgholm 5-6 Derby på Ön, Qasim tillbaka i borgholm,...

Av gurun - 17 november 2009 14:47

Ja då va de dags att även analysera den södra serien på samma sätt, kul förresten att de är uppskattat att jag skriver igen, sprid det till era lag så får vi det till en rejäl mötesplats för alla som är intresserade av division 4!   Analys av ...

Av gurun - 16 november 2009 12:21

Hej igen vänner! Får hoppas de finns lite läsare kvar till den här bloggen iallefall trots min svaga uppdatering senaste tiden, ska försöka bli bättre de har ni mitt ord på, och nej jag är inte blomman, jag känner inte ens blomman utan vet bara ...

Av gurun - 9 november 2009 01:25

Hej, gurun här igen, de har hänt lite saker i mitt liv som gjort att jag just nu inte kunnat fokusera på innebandyn men tackar er som skrivit och gett mig stöd trots min frånvaro ett tag de är ni som gör att man verkligen vill fortsätta och jag lovar...

Presentation

Omröstning

Vad saknar man mest i dessa lägre serier?
  Intresse, för dålig bevakning av massmedia som exempel.
 Matcharrangemang av klubbarna ska vara bättre så det blir lite drag kring matcherna
 Publiken!
 Seriösa föreningar och lag
 Fina idrottshallar!
 Bättre domare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Diskutera och läs i gästboken här!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards