Alla inlägg den 26 april 2009

Av gurun - 26 april 2009 16:23

Rätt lugnt nu tycker jag överallt bland lagen, kul och se att de är så pass mycket folk som är inne och läser, va 151 unika besökare för några dagar sedan, bra betyg tycker jag.....


några saker har väl hänt senaste dagarna....


...operation övertalning verkar de va nere i ryd då en av carlshamns bästa backar slängt in handuken för att va medp å tåget i ettan, ryd vars tränare har spelat där nere är inte sen att ta kontakt, tjänstefel annars....


....Ingelstad värvar enligt sidan deras sista spelare i E.Wickell från teleborg....känner ni också igen namnet? Jo denna wickell va målvakt i Växjö vipers och även under ingelstads storhetstid....nu är han utespelare och går tillbaka till moderklubben...


....och jag lovar lessebo det är inte jag som kopierar in mina egna inlägg i era gästböcker.....skulle aldrig få för mig det heller för den delen....


.....är ni några där ute som har något liggandes som inte en annan känner till är de bara o slänga in de bland kommentarerna, tänke de kunde vara där ni som vill diskuterar lite som ett forum.....


B R B

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad saknar man mest i dessa lägre serier?
  Intresse, för dålig bevakning av massmedia som exempel.
 Matcharrangemang av klubbarna ska vara bättre så det blir lite drag kring matcherna
 Publiken!
 Seriösa föreningar och lag
 Fina idrottshallar!
 Bättre domare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Diskutera och läs i gästboken här!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards