Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Grattis Öjaby.....

Av gurun - 4 september 2009 10:17

Grattis Öjaby!


Har dubbelkollat med förbundet och det är klart nu att det blir Blöjaby som får kampas med de "stora grabbarna" till hösten...ska bli mycket spännande hur detta går......


....Mindre kul då för olofström som lär överklaga eller strejka, finns ju egentligen inget mer logiskt än att de ska få platsen egentligen men nu hade man ju en föraning för att nötterna gick ut med en lista om vilka lag som va på tur alldeles för snabbt....Ska bli kul och höra efterspelet av detta......



.....och i och med detta borde de då bli vrigstad som tar steget upp! kan bli bra helt klart, ryktas om spelare från lite olika håll i trakterna där uppe och för stockarydare lär det väl ligga nära till hands att gå till broderlaget vrigstad....har förövrigt redan fått några därifrån så vrigstad kommer bli bra....framförallt är de ett lyft för div.4 norra serien då man byter ett lag som ingen bryr sig om som har 10 pers på matcherna mot ett vrigstad som är ett samhälle där de finns många innebandyintresserade familjer och följen som om de nu får dit lite spelare och de går bra kommer höja publiksnittet!



 
 
Ingen bild

carlbrant

4 september 2009 11:31

Jag vad säger man , grattis blöjaby. Men ni få det tufft i trean.

 
Ingen bild

hm

4 september 2009 11:42

Ska ju tillägga att Stockaryd var ett hop plock från sävsjö och framfört allt Vrigstad ungefär 6-7 st i startuppställningen är därifrån.

 
Ingen bild

Morgan

4 september 2009 13:31

Skandal!!
Håller helt med Guran, klart som f-n att Olofström ska ha platsen. Jag fattar inte hur de tänker.......

 
Ingen bild

haha

4 september 2009 14:20

fyyy fan hoppas oibk verkligen kör över alla lagen i 4an och bevisar att dom inte har i varken 3an eller 4an att göra..dom har ju meriterade spelare och denna truppen dom har i år ser bättre ut än den dom hade när dom spelade i 2an..men nu e de ju redan bestämmt..´men skit samma nu har smibf väckt OIBK och jag tror att dom kommer spela med hela hjärtat..."dream team" ! Dags att krossa allt som är i vägen för er...(de e så jävla kul när det går åt helvete för folk som försöker sätta käppar i hjulet åt andra)

 
Ingen bild

ja

4 september 2009 18:24

Jävla gnällade här tycker jag..

 
Ingen bild

p

4 september 2009 23:35

Sandbäckshult - Nybro 2-8

 
Ingen bild

Träningsmatch

4 september 2009 23:59

H@vslätt-Värnamo 3-5

 
Ingen bild

Rätt ska vara rätt

5 september 2009 02:50

Det finns ett regelverk som säger att det är lagen underifrån som ska ha förtur till att flyttas upp. Vad jag hörde idag av en som sitter med i kommitén: "Troligtvis kommer det att bli ändring på det till nästa säsong." Men som regelverket säger nu spelar det nog ingen roll hur mycket Olofström gnäller...

 
Ingen bild

Ingelstad

5 september 2009 09:59

Ingelstad vann för första gången i deras 21 åriga historia med 5-4 nere i väckelsång.

 
Ingen bild

Träningsmatch

5 september 2009 14:35

Lyckeby-Hovmantorp 11-8

 
Ingen bild

Hovet

5 september 2009 17:44

Lyckeby-Hovmantorp 11-8. En jämn match som kunde slutat precis hur som helst!

 
Ingen bild

mm

5 september 2009 20:52

gnäll gnäll gnäll över oibk och deras lag hit o dit,,det jag såg av dom förra säsongen va inte av hög div 4 klass en gång...

 
Ingen bild

micke

6 september 2009 10:00

Moheda slog lönsboda med 7-6 igår

 
Ingen bild

sune

6 september 2009 18:51

Gnosjö IBF - Värnamo IK 1-5

 
Ingen bild

till mm.

6 september 2009 19:13

Haha Oibk har ett helt nytt lag i år.. Håller dom rätt inställning hela säsongen så kommer dom inte förlora en enda match..

 
Ingen bild

FIBK

6 september 2009 20:22

Bodafors - Fliseryd 7 - 12

 
Ingen bild

Polka

6 september 2009 20:59

Gränna-Forserum 4-4 i den nya sporthallen.

 
Ingen bild

Träningsmatcher

6 september 2009 23:49

Mullsjö Juniorlag - Gnosjö IBF 6-2
Gnosjö IBF - Värnamo IK 1-5
Värnamo ser riktigt starka ut.

 
Ingen bild

träningsmatch

7 september 2009 13:04

Älmhult-Moheda 3-3
Frosta-Moheda 7-5

 
Ingen bild

Kust

7 september 2009 14:24

Ryd VS Lessebo 2-5 ... Lessebo spelade lugnt och harmoniskt... Ryd spelade bra men Lessebo är verkligen ett div 3 gäng i år...

 
Ingen bild

träningsmatcher

7 september 2009 14:57

Värnamo ser riktigt starka ut i år! först en 3-5 seger mot ett stabilt div3 lag och sen en komfortabel seger mot gnosjö ibf. Värnamo verkar har fått igång både defensivt som offensivt!

 
Ingen bild

Blå

7 september 2009 21:46

Lill rodewald till sävsjö 99% säkert nu. Kvill värvar spelare som inte har spelat innebandy förut. Har inga bra målvakter heller.

 
Ingen bild

king

9 september 2009 14:51

Ljungby drar sig ur div3..

 
Ingen bild

Undrande

10 september 2009 11:23

Kan Gurun gå in på lite närmare vad som gäller i år för upp respektive ner flyttning vilka placeringar som gäller

 
Ingen bild

**'sda

11 september 2009 12:07


5-5 Nybro - Wedeby 6/9

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gurun - 26 november 2009 23:13

Börjar lugna ner sig nu med grejjerna i mitt liv som gjort att ja inte riktigt kunnat koncentrera mig på denna bloggen så mycket sista tiden men nu är det på uppgång igen känner jag och nu har jag sug igen!   Kort analys om förra omgången först.....

Av gurun - 20 november 2009 16:11

Södra serien. Nybro - Fliseryd  4-7 Fliseryd har ett bra lag med rejäl spets, nybro saknar spetsen men är starka hemma så skulle kunna störa men jag tror inte de räcker. Färjestaden - Borgholm 5-6 Derby på Ön, Qasim tillbaka i borgholm,...

Av gurun - 17 november 2009 14:47

Ja då va de dags att även analysera den södra serien på samma sätt, kul förresten att de är uppskattat att jag skriver igen, sprid det till era lag så får vi det till en rejäl mötesplats för alla som är intresserade av division 4!   Analys av ...

Av gurun - 16 november 2009 12:21

Hej igen vänner! Får hoppas de finns lite läsare kvar till den här bloggen iallefall trots min svaga uppdatering senaste tiden, ska försöka bli bättre de har ni mitt ord på, och nej jag är inte blomman, jag känner inte ens blomman utan vet bara ...

Av gurun - 9 november 2009 01:25

Hej, gurun här igen, de har hänt lite saker i mitt liv som gjort att jag just nu inte kunnat fokusera på innebandyn men tackar er som skrivit och gett mig stöd trots min frånvaro ett tag de är ni som gör att man verkligen vill fortsätta och jag lovar...

Presentation

Omröstning

Vad saknar man mest i dessa lägre serier?
  Intresse, för dålig bevakning av massmedia som exempel.
 Matcharrangemang av klubbarna ska vara bättre så det blir lite drag kring matcherna
 Publiken!
 Seriösa föreningar och lag
 Fina idrottshallar!
 Bättre domare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Diskutera och läs i gästboken här!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards