Alla inlägg den 14 september 2009

Av gurun - 14 september 2009 23:26

Först och främst inget nytt på smibf om lagen har tackat ja, däremot vet jag att väckelsång har blivit tillfrågade om de vill byta serie nu på allvar så de räknar nog med att antingen forserum eller moheda tar den... Moheda har varit uppe innan och vet vad som krävs och som ja skrivit kommer de va lättare att hålla sig kvar i trean än vinna fyran så får man chansen klart man ska hugga......


.....surfade runt lite och hamnade på ingelstads sida som nu påbörjat en så kallad "inför-serie" där de ta pulsen på alla lagen i norra serien så tänkte tipsa om den på www.laget.se/iibk , bra sida förövrigt också men ni får väl skicka ett par blommor till mig för att ni kommer få cirka 200 mer läsare nu när den är länkad härifrån ;)


blir inte längre än så nu för nu är ja trött.

Av gurun - 14 september 2009 11:52

smibf har nu alltså gått ut med att man erbjuder forserum platsen i trean och ssg platsen i fyran......Moheda är tvåa i turordningen om inte forserum tackar ja så vinnarna av detta är ju lagen i den norra serien utan tvekan....Dock lär som sagt inte ssg få platsen i den norra serien utan de surras om att väckelsång då kommer flyttas över om dem vill och de är ja ganska säker på då man både får sina derby mot ingelstad och slipper olofström och borgholm....


....rättning av mitt föregående inlägg: Givetvis menar jag division två på cl och inte fyra som jag skrev. Bra ni är uppmärksamma för till och med jag kan göra fel!........................

Presentation

Omröstning

Vad saknar man mest i dessa lägre serier?
  Intresse, för dålig bevakning av massmedia som exempel.
 Matcharrangemang av klubbarna ska vara bättre så det blir lite drag kring matcherna
 Publiken!
 Seriösa föreningar och lag
 Fina idrottshallar!
 Bättre domare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Diskutera och läs i gästboken här!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards